Vanaf 18 mei 2020 zijn de gebouwen van de FOD Justitie opnieuw toegankelijk voor bezoekers.
We ontvangen uw aanvragen voorlopig nog altijd bij voorkeur via e-mail of brief. We blijven ook telefonisch beschikbaar tijdens de kantooruren.
Indien een bezoek ter plekke toch noodzakelijk is:
►maak een afspraak als dat vereist is, informeer u vooraf bij de dienst die u bezoekt;
►draag een mondmaster;
►gebruik handgel waar die is aangeboden;
►hou rekening met de algemene voorzorgsmaatregelen (PDF, 1.48 MB) die overal gelden in onze gebouwen.
Als u enkel documenten komt afgeven, gebruik dan de aangewezen afleverzones. Respecteer de signalisatie en volg de instructies.
Specifieke maatregelen zijn mogelijk. Contacteer de dienst vooraf als u bijkomende vragen hebt.
Measures regarding the coronavirus
As of May 18th the buildings of the federal public service of Justice have reopened for visitors. Your requests are still preferably submitted by e-mail or by post. We are also still available by telephone during office hours.
If a visit on site is necessary:
►Make an appoint if the department in question demands it, it is best to inform yourself ahead of time.
►Wear a mask.
►Use disinfectant gel where this is offered.
►Take notice of the general precautionary measures (PDF, 1.49 MB) applicable anywhere in our buildings.
If you are only stopping by to deliver documents, use the indicated drop off-zones. Respect any given directions and instructions.
Additional specific measures may be in place. For any further information, please contact the department you need ahead of time.